Gyártmány: Lada
1600 ccm Bialkó System
kb 120 - 130 LE
4 sonkás főtengely, Fiat zsugor hajtókar , Mahle szelep zsebes dugattyúk, kis égésteres hengerfej, VW Golf Gti szeleprugó sor , Havassy 316/304 kis alapakörös sport vezérműtengely, Bialkó 2107 A-s fogasíves bővített karburátor, Lada elektronikus gyújtás, Pierburg elektromos AC pumpa
Hajtáslánc:
Higany 5.helyén lenyomós eggyeses tolókerekes váltó, 4.3-as heggesztett differenciálművel.
Futómű:
Erősített első futómű, elől eltolt bronz szilentes lengőkarokkal, Lada Níva Rugókkal, és gyáriból keményített oda-vissza csillapítós teleszkópokkal. Hátul tokolt híd, erősített stabilizátor rudakkal, zöld szilentekkel, Wartburg kombi hátsó rugókkal és VW LT kisteherautó gázos oda-vissza csillapítós Bilstein teleszkópokkal. Továbbá az első kerékagyak, a hátsó féltengelyek be tőcsavarozva és oldalanként 3 cm nyomtávszélesítő rajtuk.
Fékek:
Elől gyári féktárcsa gyári nyereggel és Ferodo Ds Performance fékbetétek. Hátul Gyári dobfék, ATE Verseny fékpofákkal. Motul DOT 5.1 Verseny fékolaj. Karosszérián belül kialakított gyári bowdenes kézifék.